FAQ

Full parking lot
Czy muszę dokonać wcześniej rezerwacja?

Rezerwacja wcześniejsza jest niezwykle istotna w okresie wakacyjnym lub w przypadku długiego weekendu. Wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie głównej. Po otrzymaniu rezerwacji odeślemy potwierdzenie do Państwa.

W jaki sposób dokonać zapłaty za parking?

Płatności za parking można dokonać w dwojaki sposób:

– drogą elektroniczną poprzez www,

– w formie płatności gotówką na miejscu.

Czy parking jest strzeżony?

Tak! Parking jest w pełni zabezpieczony – posiada ogrodzenie, monitoring, ochronę. Dodatkowo samochody objęte są ubezpieczeniem PZU.

Jak odbywa się transport na lotnisko?

Samochód transferowy jest dostępny przez całą dobę. Należy jednak pojawić się na parkingu kwadrans przed przewidywanym terminem przybycia na lotnisko. Transport dokonywany jest w terminie natychmiastowym po zarejestrowaniu pojazdu na parkingu.

Czy otrzymam fakturę VAT?

W trakcie rezerwacji proszę podać dane do faktury. Zaraz po Państwa powrocie z podróży faktura będzie gotowa do odbioru u obsługi parkingu.

Czy mogę liczyć na pomoc w razie problemów z samochodem?

Tak! W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów z uruchomieniem pojazdu obsługa z przyjemnością pomoże. Nasz personel wyposażony jest w niezbędne narzędzia umożliwiające natychmiastowe wyeliminowanie niepotrzebnych usterek.